آوادخت، یک مشاهده گرِ روشن بین

نیک باش چون تابش آفتاب و بخشش باران

آوادخت، یک مشاهده گرِ روشن بین

نیک باش چون تابش آفتاب و بخشش باران

حوصله کن


حوصله حرف زدن ندارد

حوصله پاسخ دادن ندارد

حوصله شوخی ندارد

حوصله سربه سر گذاشتن با اطرافیانش را ندارد

حوصله درس خواندن ندارد

حوصله خندیدن ندارد

حوصله حرص خوردن ندارد

حوصله ایمیل خواندن ندارد (البته سرعتی هم ندارد)

حوصله جواب های با مزه دادن و بلبل زبانی کردن ندارد

حوصله یافتن دلیل اینکه چرا اینترنت کند شده را ندارد



در عوض فکر دارد..یک دنیا فکر است که رژه میروند در ذهن او...یه کم بزرگ شو


بدتر از همه اینکه انگیزه اش را برای کنکور هفته دیگر از مدتها قبل از دست داده.گرچه باز عذاب وجدان گرفته بود ولی اینبار حوصله عذاب وجدان را هم ندارد.کوبیدش کنار.با خودش میگوید:

--که چی؟قبول شدی که چی؟قبول بشی که باید بمونی.نشدی هم مهم نیست.علی رغم اینکه داداشم میگه اول فوق بگیر بعد بیا یه دور خیز میکنی و یه کم خودتو جمع و جور میکنی و میری.چه با اون چه خودت تنهایی


یادش هست که همیشه هر ایده جدیدی در مورد یادگیری داشت، آن را در نخستین صفحه کتابی که مشغول مطالعه اش بود مینوشت.و حس میکند حالا زمانش رسیده.که دفترچه ای نو بردارد.تمام ان کتاب ها را روی هم بچیند.از صفحه اولشان ، ایده ها را دانه دانه و یکی یکی روی برگه دفترچه بنویسد.الویت بندی کند.همزمانی و توازی آنها را مشخص کند.و ببیند در فرصت باقی مانده چه برنامه ای برای آنها باید بریزد.اگر قبولی اتفاق افتد که چهار ماه فرصت دارد برای ایده های بزرگتر و اگر هم نه باید برای بزرگترین هدف تا به امروزش دورخیز کند.در هر دو حال سود از آن اوست.شاید اینجاست که میگویند : هرچی خدا بخواد


پ.ن..دوستان بلاگفایی عزیز، اومدم وبلاگتون ولی کد امنیتی بخش نظرات وبلاگتون لود نشد که بتونم براتون پیام بذارم.


پ.ن. این لینک تکه هایی از یک اپراست.لینک فیلتر نشده ندارم فعلا.گرچه تصویر دارد ولی گوش کنید زیباست. خصوصا صداهایی که میخوانند

نظرات 21 + ارسال نظر
احسان جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

لینک فیلتر شده ندارم فعلا.........

منظورت اینه که لینک فیلتر شکن نداری دیگه مگه نه اوا؟؟

اوا جان اگر فیلتر شکن نداری پس چطور این لینک فیلتر شده رو دیدی که فهمیدی اپراس و بسیار هم زیباس؟؟؟؟؟؟

احسان ببین من چه خوبم که به فکرت هستم که غلطهای نگارشی میذارم تا بیای پیدا کنی؟
پسرم مگه میشه من فیلتر بشکن یا امثالهم نداشته باشم؟ منتها خودت میدونی وقتی سرعتت کم باشه فیلتر شکن و اینا هم مزید بر علت میشه
این لینکو زمانی که سرعتم خوب بود دیدم و دانلود کردم برای دانلود بقیه اش هم لینکشو نگه داشتم.گفتم شما هم ببینید کیف کنید

سویل جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ http://roozegaresevil.mihanblog.com

اصلا مهم نیست حوصله خوندن نداری ؛نخون:چیزی که پارسال مشاهده کردم قبولی همه دوستام تو دانشگاه آزاد بود واسه همین نگران نباش حتما قبولی تا بهمن ۹۰ ؛۴ بار تکمیل ظرفیت اعلام میکنند
ولی اگه میخوای بری هر چه زورتر بری بهتر منم گول این حرف رو خوردم که ارشدتو ایران بگیری جلوتری ولی نه تنها چیزی به بار علمیم اضافه نشد بلکه کمم شد.
متاسفانه اپرا رو باید با فیلتر شکن بگیرم حتما دانلودش میکنم

والا به خدا باهات موافقم. یه حس ظریف درونی بهم میگه نخون نخون
ولی کافیه من تو خونه بگم نمیخونم اهل منزل بگن: نه نمیخوای بخونی؟نمیخوای فوق بگیری؟نمیخوای دکترا بگیری؟ نمیخوای فوق دکترا بخونی؟ بابا اخه من کی اینو گفتم؟
راستی اپراش به زبان ترکیه.ولی صداهاشون خیلی زیباست

احسان جمعه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

به حق چیزای ندیده! اوا بخش نظراتشو نبسته!!!!!!! عجب!!!!!

اا؟دیدی؟

ناهید کوچولوو شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ http://mohandes-kocholooo.tk/

نمیدونم چرا من درک نمیکنم
نه این موسیقی گذاشتی و نه فکر سفر ...

تو عزیز دلمی
اخه یه کمی هم مبهم نوشتم موسیقیه که عزیزم ترکی هست.اگه درکش نکردی عیبی نداره فقط به صداهاشون گوش بده.سفر هم اووووو از بچگی دلم میخواست جاهای دیگه رو ببینم.این اواخر بیشتر..ایران خیلی عالیه حیف که مردمش رو اذیت میکنن

سویل شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ http://roozegaresevil.mihanblog.com

نخونی عادت میکنن من چون همیشه درس خوندم فکر میکنن باید بخونم ولی نخونی کاری بهت ندارن دیگهزبان ترکی بلد نیستم

مامان کجایی که ببینی دارن منو اغفال میکنن؟ دیگه آبجی خودت میدونی که کتاب یا ابزار مطالعه دستمون نباشه انگار یه چیزی کم داریم
در مورد ترکی هم من خودم اینقدر حرف نزدم که حس میکنم یادم رفته.این اپرا قسمتهایی از یه فیلمه به اسم "آرشین مال آلان" فیلمش خیلی قدیمیه ولی موزیکال و زیباست.مهم نیست زبونشو بلد باشی یا نه.مهم اینه که از آهنگاش لذت ببری و ببینی که چه صداهای نابی دارن

احسان شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ http://ehsanhp.blogsky.com/

خب اوا جون این غلط نگارشیتو تصحیح نکردی که.......!

اا؟درست شده که..لینک فیلتر نشده ندارم درسته.یعنی پیوندی که هست فیلتر میباشد

مهتاب زاهدی شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ http://mohandesakele.mihanblog.com

عجیبه آوا!! سرعت اینترنتا چند وقتیه که خیلی خوب شده!!! اینم از برکات راه اندازی پروژه های بزرگه!!!!
حوصله کن آوا آنی تصمیم نگیر. بعضی چیزا در هر شرایطی بودشون بهتر از نبودشونه...

اخه چرا باید یه اینترنت رو بر ما حرام بدانند اخه؟
در مورد بلاد فرنگ رفتن که تصمیم چندین ساله است. مهم موقعش هست که یه جورایی حس میکنم آمادگیش داره در من ظاهر میشه. در هر دو صورت باختی در کار نیست.
راستی چرا وبلاگت رو میهن بلاگ ارور میده؟ نبستیش که؟

مهندس هادی شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ب.ظ http://engineerhadi.mihanblog.com/

حالا وقت نتیجه گیریه
الان وقت طلائی
تا کنکور میشه یه استارت بلند زد فقط نکات مهم این یک تجربست
از تجربه ها درس گرفتن مهم است

برنامه بلند مدت داشتم.فقط بذار ذهنم جمع و جور شه.تجربه رو هم که موافقم باهات

یک ماما با چکمه های سفید یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ http://newmidwife.blogsky.com

حوصله جواب دادن به کامتهارو دارد آیا آوا؟!؟

همیشه حوصله این یکی رو دارم
برام وقت گذاشتید مگه میشه حوصله این کار رو نداشته باشم؟

سویل یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ق.ظ http://roozegaresevil.mihanblog.com

مامانتو صدا نکن میاد دعوام میکنهولی جدی میگم حس نداری نخون من پارسال از بهمن تا اردیبهشت نخوندم(چون مرحه دوم سراسریمون آخر تیر بود برای آزاد وقت نزاشتم)ولی قبول شدم
اگه تستای دوره های قبل امتحان آزاد رشتت رو بزنی مطمئن باش ۶۰ درصد سوالا هموناست(البته امیدوارم رشته ات معماری نباشه چون از ۹ صبح تا ۸ شب باید سر جلسه باشی صبح تئوری عصر عملی)
ترکی فقط چند ا کلمه بلدم حرفم اصلا نمیتونم بزنم

نه بابا آباجی. من خودم شدیدا باهات موافقم مامی من اینقده مهربونه اصلا اهل دعوا کردن نیست
رشته ام معماری نیست ولی مامانم از وقتی خونه مامان بزرگمو ساخته بسیار معماری دوست میداره
میدونی ترکی رو باید حرف بزنی تا یاد بگیری..من بچه بودم بلبلی بودم الان لال شدم

حمید یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ http://hamidahmadi.blogsky.com

اصولا ملت حوصله ندارن

ولی من کلا آدم با حوصله ای هستم..اون یه روزم مودم اونجوری بود..الان درست شدم باز

باران یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ http://lover-mb.blogfa.com

تو که انقد با کمبود حوصله مواجهی چطور پست زدی؟
الان خوبی ؟؟

بابا همون یه روز اینجوری بودم..پستو نوشتم خوب شدم

باران یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ب.ظ http://lover-mb.blogfa.com

___________________________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##_____________________#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##____##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##_____زودبیا_____#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#___________________________#
#__________#_______ ________ #
_#_________#__________________________#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#______#____#_#_#___##___##________##_____#
__##_#__________#___###___####___#___________#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########__منتظرما_________________#######

آخ جان..خرمس..

باران یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:37 ب.ظ http://lover-mb.blogfa.com

یه کاری کن لود شه دیگه.من نمیدونم

چیکار کنم؟دست به دعا بردارم؟
یه کم نت قاطیه زود میام

تاراس یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ب.ظ http://fatemehalinezhad.mihanblog.com/

عیب ندارد ما هم حوصله ی خودمان را هم نداریم آوا جان!

مهسا یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.drmahsaa.blogfa.com

اشکال نداره آوا جان من هم خیلی وقته حوصله ندارم

آره یه موودی بود که اومد و رفت..الان خوبم

محمد یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ب.ظ http://h-no-h.blogsky.com/

در امتحان موفق باشی، رشته ات چیست؟

ممنانم..رشته امو بذارید یه کم با صواط بشم میگم بهتون

محمدجواد یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:43 ب.ظ

شعر شاختید....زیبا سرودید

پسریم کجایش شعر بود؟

فروشنده دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ق.ظ

سلام
کجایی؟حوصله ی سر زدن به من و هم نداری ؟؟
ما رو یادت رفته ها....
نکنه قهری؟؟

سلااااام.
نه بابا قهر چیه؟ سرعت ندارم .باور کنید اصلن پیج باز نمیشه

م.رضـــــــــا دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:38 ب.ظ

یکم فکر کن.دیوونه نشدی؟
عقلت سرجاشه؟

چطور؟
من همیشه عاقل بودم و خواهم بود.ولی منظور شما چیه دقیقا؟

ضیاء چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:37 ب.ظ http://zeiya1.blogfa.com

سلام وبلاگت خیلی خوشکل شده

سلام..ممنونم..منظورت قالبشه دیگه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد